Div 1 dressyr

Första av tre div 1 tävlingar i lördags. Gick helt ok faktist. I första klassen Hamnade jag precis utanför placering... med 61.707%. Om jag hade börjat skritta på rätt ställe skulle jag inte fått 2 minus poäng & skulle ha kommit trea... Typiskt! Men jag är nöjd iaf. I andra klassen Msv så gick det ganska bra. Ciara gjorde många fina saker. Bland annat bra ökningar. Sen blev det några missar tex blev en galoppfattning lite tokig eftersom hon var så inställd på att göra bakdelsvändning istället... öppna & sluta gick inte heller så bra... Vilket vi förlorade mkt poäng på... Men jag vet att dom normalt inte är några problem för henne. Så det går nog ännu bättre nästa gång! ;) I Msv 56.17%
Nästa div 1 tävling är i Borås! Där har jag bott! :)

Ciara i galoppökning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0