Hepp... Inget föl än...

Inget föl än... Men Lambretta är riktigt tjock!!! Blir när som hellst nu.
Varit i skolan idag och träffat vår handledare. Fick endel att rätta & fixa till... Men inte mycket kvar på uppsatsen. :)
Efter skolan träna jag lite dressyr med hästarna. Ciara kändes lite stel... Hon kanske hade lite träningsvärk eller var trött efter i söndags... så vi tog det försiktigt. Capella går jätte bra i skritt och trav. Bra form & framåt. I galoppen är hon fortfarande lite rädd om sitt ben... men det blir bättre och bättre... Sugen på att tävla någon lättare klass med henne. Vill bara tävla lite lättare så hon inte behöver göra ngn krävande rörelse. Vill inte att hon ska behöva belasta sitt bakben...

Hittade kort på när jag hade lugg... För nått år sen... Kommer ihåg hur jobbigt det var med min jobbiga virvel mitt i pannan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0