Sälja....

Nu har jag satt ut min fina fina hoppsadel på annons för 4500kr inkl magplatta & sadelskydd. Vill inte slumpa bort en så fin sadel. Har knappt använt den eftersom Capella blev skadad. Sen rider jag ju ändå mest dressyr och hoppa kan jag göra i min dressyrsadel så länge.


Snart är det väl dax att sälja min söta Cara Mia också... Vill inte... Men känner att jag måste... Hon kommer att bli för liten för mig... Men det är så synd för hon är så mysig, duktig och snäll. Hon kommer att bli en jätte bra dressyr häst! Som Ciara men mindre+att hon kommer få lättare att flytta åt sidan än Ciara. Mia är så smidig och har jätte fina lätta steg. Hoppa kan hon också! :) Om hon var 10cm högre skulle jag absolut behålla henne... :(

Väx häst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0