Tur att...

Tur att jag har beställt ny telefon! Ingen svarar när jag ringer ifrån min gamla... Ringt Harald, blåstjärnan mm... Får inte tag i ngn... Kan inte vara ngn bra telefon! ;)

 

Jag har en sjukvårdsväska åt djuren både i bilen och hemma i huset. Men ingen första hjälpen åt mig själv... Har inte tänkt på att jag prioriterar djuren före mig själv innan Erik sa det... Hmm... Men har väl inget val dom måste ju ha sin mat mm. Om jag inte hade varit student skulle dom också få mer saker. Alla mina saker är riktigt slitna, urtvättade och fula nu... Men på ngt sätt känns det ganska bra! Då kan jag slänga det och köpa nytt istället när jag får jobb och pengar! :) Likadana handukar, samma sminkmärke, lite nya kläder, matchande hästsaker mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0