Namnsdag...

Imogon när jag vaknar så ska jag göra ett schema över veckan. Så jag får gjort lite mer än förra veckan... Har än så länge bokat med Janne, Bodil, John mm & gjort en preliminär bokning med Sophie. :) Sen har jag ju måsten.... som C-uppsatsen :( och djuren!!! :) Hade hoppas jag skulle få lite hemmatid över till att baka & städa lite. Vill slänga bort och ge bort lite saker till FA-fyndet. Har så mkt jag inte använder mm...

 




Nu tittar jag på P.S i Love you. Det var inte så länge sen jag och Maria kolla på den. Men den är bra så den går att se igen. Tycker att den är soglig...

I fredags hade jag namnsdag Linneá och idag har jag namnsdag Sofia. Mormor ringde förr och gratta mig för Linneá... Så jag tänkte lite extra på mormor i fredags.

Mormor och morfar


Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0