Saknar hoppträningarna...

Jag och Capella börjar bli riktigt sugna på hoppträning... Speciellt Capella!!! Som hoppar ur hagen och löshoppar sig själv i padocken för hon tycker att det är så roligt. Skulle vara kul att vara med I KM 6/2. Måste hoppa lite mer först. Hon tycker ju att det är så roligt att hon gör lite extra glada hopp efter hindrena annars... Vilket jag inte gillar... :/ Jag tycker det är roligare med hoppträningarna än hopptävlingar... Tycker att det är så nervöst att få banan bara ngn tim innan start. Jag vill vara förberedd!!! Därför passar nog dressyr mig bättre... Rider trots allt fel väg i dressyren också ibland...

 

♥Hopp Capella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0