Väntar... Högst 2 veckor...

ska det vara sååå jobbigt att säga upp ett abonnemang. Om du vill det tryck kolla ditt saldo bla bla bla tryck 1 om du vill utnyttja rabatt bla bla bla tryck 2... om du vill få personligservice tryck 9. Blev vidare kopplad till säljare... Själv klart!!! Iphone 5 är försenad... Skulle inte komma ut förren 2012. Orkar inte med min kassa mobil så länge... Ingen hör vad jag säger och ibland hör inte jag vad andra säger... Jag spelade lite svår... Så jag fick gratis sms i 8 månader. Nu väntar jag på min iphone 4 i vitt!!! Måste köpa skydd till min nya vän (eftersom jag är så klumpig) innan IT kommer.♥ Kan ta upp till 2 veckor... :( Ev måste jag fixa försäkring också om jag inte redan hade det på min hemförsäkring ska kolla det annars kostade det 59kr/mån. Har ju haft användning av mb försäkringar tidigare... ;)

Min nya Iphone

Jag med min gamla mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0