Buss buss!!! :)

I bussen som vanligt!! Kl är inte ens sex än... Carro är trött sovit dåligt två nätter i rad. Är påväg till praktiken annars skulle jag gärna legat kvar i sängen! :) Blir inte mkt tid för annat... :( Har läxor jag borde göra klart och en tenta att träna på... Och möbler att måla, hästar att ta hand om. Borde dessutom städa och träffa Erik mer. Känner mig lite stressad så igår vart jag så trött så jag gjorde lite skolarbete sen kunde jag inte focusera... I morgon ska jag på anställnings intervju på sjukhuset hjärt avd. I sommras arbetade jag vån över på stroke avd där trivdes jag väldigt bra. Personalen var trevliga mm. Men roligt att prova något nytt och lära sig mer. Kommer söka där också om jag inte får besked att jag får jobbet på avd 4 med en gång. Hoppas hoppas jag får jobb så fort jag är klar!!! Vill inte vänta någon månad med att jobba... Vill sätta igång nu med en gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0