Arg!!!

Har en känsla av att detta kommer att bli riktigt tuff kurs!!! :( Mkt tid i skolan... Sen praktik med uppgifter vid sidan om. Jag fick praktik på andra sidan trollhättan... Praktikanodnaren är inte så populär i vår klass just nu!! :/
Jag är inte så glad i att jag måste köra bil själv i 9v fram och tillbaka från Trollhättan på vintervägarna. Måste låna pengar för att klara av dom bensinkostnaderna... Resekostnaderna kommer att bli runt 6500 kr!!! Hur ska jag har råd med csn pengar?? :( Önskar jag kunde ta bussen. :/
Jag tyckte tanten hade dåliga argument . Hon har gjort bort sig rejält i vår klass!! Linn fixade sin vfu plats själv... Så det vill jag också göra. Det är trots allt 9 veckor det handlar om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0