Påväg till plugget!!! :)

98 dagar kvar sen är jag förhoppningsvis klar sjuksköterska!!! Nedräkningen har börjat!! :) Jag är jätte jätte trött idag... Någon ville ha på tv:n igår kväll när jag behövde sova... :( Vi ska ha någon form av praktisk examination i skolan idag. Känns sådär... Gött att det är fredag så jag kan sova ut imorn!!! Har dessutom fått order om att jag ska ha sovmorgon! Hi hi! :) Någon gillar inte att ha en morgonpigg sambo... ;)
Igår va jag och Charlotte på Ullared! :) roligaste dagen på länge. Vi shoppa en hel del! Kläder, smink, mysig filt, Måste saker till djuren som kattmat, hästtäcke mm. Va tvungen att hejda mig kunde blitt hur mkt som hellst!!!! :/ Jag och Charlotte har numera delad vårdnad om en jacka!!! :)
Bilder på Charlotte när vi fikar på Ullared och jag påväg till skolan! Har föresten haft problem med bilen... Svårstartad och luktar som när någon har svetsat... Orolig för min fina bil... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0