Stopp i grästorp

I helgen va jag med mina vänner john lagade värdens godast mat! :) Han ska äntligen gles klart sin kockutbildning! Han kommer bli bästa kocken ever!!! :) hungrig jag blev nu... :( Måste göra lite matlådor jag kan ha i frysen och ta med till skolan/ praktiken. Har varit för slarvig med maten det senaste... Satt ut annons på Comancher igår... :( Gillar honom så ska bli tråkigt om han blir såld... Samtidigt skulle det kännas bra om han kom till någon som hade mer tid för honom... Han förtjänar det bästa! <3 Jag och Charlotte ridit honom ganska mkt det senaste han går bra både i padocken och ute. :)


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, valfritt plagg från Miss Lia, Eyelash serum, m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen samt i fliken Tävlingar.



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



Ha det gott,

Kram Nathalié

2011-10-12 @ 10:24:32
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0