Tisdag morgon...

Står vid kanothuset och väntar på bussen... Exakt nu ska den komma! :) ska till skolan och lyssna på föreläsning och plugga lite inför fredagenstenta med mina kompisar. :) Kallt ute nu... Behöver köpa ny vinterjacka... Vantar och mössa... Och skor... Inte gjort det på länge pga att jag är student och denna vintern fortfarande student... Frös förra året... :( Nu kom bussen! Skönt! Unga chafförer det är nuförtiden. Typ min ålder! Förr va det bara äldre damer och herrar. Kanske är jag som blivit gammal?! :/ Jag har en favorit chafför en äldre man. Han är så trevlig hälsar en välkommen och beskriver vart man är och tackar för resan mm. Trevligt! :) Tenta ångest börjat komma nu... F-n har typ inte pluggat alls... Kan inte koncentrera mig! Jag är så kass!!! Idag ska jag köpa massor med tenta godis så jag inte sätter igång att baka när jag SKA plugga. Känner mig själv... Får kämpa för att inte baka och städa när jag pluggar... :/ Erik ringde innan och fråga om vi skulle bada i veckan! :) va roligt!!! Jag älskar att bada!!! :) dessutom har jag en så fiiin ny bikini! Kul att hitta på ngt med min kille. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0