En lördags morgon...

Jag har klippt av 15 cm på håret och gjort slingor mm... Men Erik märker aldrig ngt... KUL!!! Typiskt killar kanske... Han ligger och sover ff. Inte så morgon pigg som jag!!! :) När jag vaknade runt 6 tiden idag så såg jag fyra ekorrar i ett träd utanför!!! :) Ville väcka Erik för han också skulle få se dom! Men vågade inte... :/ Han gillar inte djur så mkt... Egentligen har han ju valt helt fel tjej då... Eftersom jag är djur galen! :) Skulle inte kunna tänka mig leva utan djur... Skulle inte vara Lycklig!! Saknar hund (och framförallt min Hugo jätte mkt ff...) Känner mig så ensam utan...
Är det hösten som gör att allt börjar kännas tråkigt?? Jag vill att det ska hända ngt nytt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en riktigt bra kille den där Erik, not :P

2011-09-18 @ 14:34:11
Postat av: Anonym

Jodå! Men han gillar tyvärr inte djur... Är det ngn som är avis!! :p är det mig eller Erik du vill ha!!! :p Skulle du vilja bli väckt för att titta på ekorrar??

2011-09-19 @ 08:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0