Regnar idag...

Tycker inte vädret har varit så illa i sommar iaf... Men vad vet jag, jag har ju mest jobbat!!  Har bara 8 pass kvar på avd 4...  Sen är jag typ arbetslös... Får vara med timvikarie men jag vet ju inte hur mkt det blir... Kan tänka mig att det inte blir mkt i början tills ledningen inser att det inte funkar... Har även ring kommunen så många gånger att dom t.o.m vet vilket år jag är född. Omorganisation var det där... Så det är bara och vänta på bättre tider...  Facket har jag ringt varje mån sista tiden för att kolla att allt är i ordning och det är det. Så jag får stämpla! Det löser sig med jobb. Men jag vill inte bli utan... Ser inte bra ut... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0