Examen

Efter allt slit i tre år är jag äntligen klar! Igår hade vi examen i skolan. Först mingel med klasskompis. Sen var vi
I aulan en av våra favorit lärare Yvonne Sundell höll tal, Sen sjöng Christian en rolig låt han hade skrivit. Jessica och Lena-pia höll tal. Sen blev det lite mer sång. Alla var duktiga och allt var väldigt lyckat! Sist fick vi hämta vårat examensbevis! Kändes overkligt!!! :) Mamma, pappa, Christina och Gunvor var så klart med mig!! :)
Kl 16 kom dom, Eriks föräldrar, Harald, Andreas med flickvännen Sara, Sanna, Patrik och eriks kusin Sebbe här. Det var trevligt! Fick massor med blommor!!! Av mina föräldrar fick jag en halsbands klocka, av Eriks föräldrar en klocka jag kan ha på mitt nya jobb. Av Harald present kort på hästbutik, av Christina och Gunvor pengar att köpa ngt fint! Av släkten i Varberg fick jag ett jätte fint armband pandora med 3 berlocker. Fick två extra av mina syskon. Men måste byta en pga att jag fick 2 hästar!!! Hi hi!! Dom vet vad jag gillar!!! :) kul att få saker som jag kan minnas min examensdag med!! :) Nu blir det trollhättan och fest med klassen hela dagen!!! Såååå himla roligt ska vi ha!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0