Vilken fest igår!!!

Igår var det examens fest med klassen. Mkt lyckat! :) Först träffades jag och Sofia T hos Viktoria Berg. Förfesta lite och umgicks lite med Bettan. Så att dem prickiga dalmartinen skulle släppa in mig sen. Hon släpper inte in folk hon inte känner. Jag fick låna Viktorias lägenhet och hund. Hon sov hos sin kille. Vi träffade resten av klassen på Swania och hade middag! Jätte gott och roligt att mingla runt. Dem begav sig dom flesta till Buttlers. Dansade å grejer lite efterfestande! Kom hem jätte sent!!! Bettan var glad att se mig så hon släppte in mig! :) va ute med henne på promenad innan jag hoppa på bussen. Nu blir det stallet! Så glada att vi är klara nu!!! Wiiiiiieee!!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0