Ledig torsdag!

Har ledigt idag. Skulle hellre vara ledig i helgen... Blir en riktigt upptagen helg med jobba fre kväll, lör dag och sön kväll. Trots att jag trivs fruktansvärt bra på jobbet, Vill jag inte jobba helg... Speciellt inte nu!  Så det blir farsdag firande lör kväll och sen ska det spelas sällskapsspel hos Jenny L. Om det hinns med... Skulle vara roligt iaf!  Jag har redan köpt två julklappar! Tänker inte stressa i år!!!  Ska jobba ganska mkt innan jul så måste bli klar i tid!!!  Igår hade vi brandövning på jobbet. Bra föreläsare. Man funderade verkligen på hur man skulle få ut alla patienter vid brand.... Gäller att vara organiserad! Har börjat rida med Emma Sebbes gamla dejt. Hon har häst väldigt närma mig. Vi ska träffas kl 10 idag och rida ut. Roligt med sällskap. Men tror att det kommer regna på oss... Sen ska jag nog till stan och träffa bästa Charlie.  Jag har börjat med ögonfransnäring ska synas efter 4v. Hmm... Få se om det verkligen funkar... Nu ska jag gå upp och dra till stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0