Mycket har hänt!!!

Länge sen jag skrev har inte haft lust att skriva förrsen nu... Först berodde det på att det har varit dåligt med mig och Erik. Ville bara skriva negativa saker om han... Vilket jag inte tycker man ska göra på en blogg... Så då skrev jag ingeting istället!  Skulle gärna skriva 1000 dumma saker han sagt och gjort. Men det gör jag inte... Den 7 sept tog jag alla mina grejer och flytta ifrån Erik. Det var lite jobbigt i början... Men nu mår jag mkt bättre. Bor mestadels hemma hos mina föräldrar. Har litet problem med boende. Vet inte vart jag vill bo... Längtar tills jag får ngt eget eller halvt eget... Så jag kan inreda, organisera och fixa lite som jag vill!!! Allt ordar iaf upp sig för mig! Fått fast jobb som Sjuksköterska. Trivs jätte jätte bra! Personalen är jätte trevliga allihopa!!!  Det bästa skriver jag inte om än...  Får vara lite hemligt!  Nu ska jag ut och rida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0